Buscava una altra cosa… i…

Buscava buscava el lloc on hi tindrè sessió el proper 23 d’agost a la Festa Major de Sants.”Cabres Cabretes”, contes sensorials. Comparteixo espai amb la Patricia Mcgill.

I m’he topat amb el tall que va sortir a l’informatiu rtve.es del Dia Mundial de la Narració Oral : 20 de març . Cosa que m’ha fet recordar al meu bon amic, en Pep Duran i el missatge que va regalar-nos en motiu del d’aquest dia.

“En cada història hi trobem la nostra pròpia imatge”

El trobeu al web d’AEDA.

I d’una cosa he anat a l’altra i el savi d’en Pep em va llegir un poema el dia del meu aniversari que ara m’han vingut ganes de compartir.

Vida secreta  ( Miquel Martí i Pol)

Només allò que és íntim sobreviu
i, a poc a poc, es converteix en l’àmbit
en què, cansat, reposo del desori
de cada dia (…)

VIDA_XAVI CLAVIJO

Imatge: xclavijoclickdiary

 

 

 

 

Deixa un comentari

