Berenar de contes

Que la Noemí Caballer et convidi al Berenar de contes de l’Escola LLuís Millet del Masnou,  no té preu!  La Noemí va ser de les primeres narradores que vaig escoltar ara fa 10 anys, quan jo tot just començava a tastar l’ofici. Em recordo al Fossar de les moreres, bocabadada escoltant el  poll i la puça, com passaven farina, i passant  passant la feien fina o la història del mig pollastre. I quan vaig veure una de les seves sessions per adults, vaig xalar!

Segueixo el projecte i m’agrada moltissim l’aposta d’ aquest  grup de famílies de l’escola. que s’ha agrupat amb un objectiu comú: la promoció i dinamització de la lectura.

Si voleu veure la seva feina i fer el tafaner/a , podeu fer click aquí.

Hi veureu la meva sessió : De Quin Planeta ets, Anna Tarambana? i tots els amics i companys d’ofici que han passat per l’escola.

IMG_20150527_171917966

Deixa un comentari

