Premi Lectura Fàcil!

 

Premiats Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2013

Barcelona, 19 desembre 2013 – L’Associació Lectura Fàcil va entregar ahir els Premis Bones Pràctiques de Lectura Fàcil.

 

El projecte guanyador va ser:

 

 

Van obtenir accèssits:

 

 

 

 

 

Enguany s’hi han presentat 14 iniciatives, totes elles de gran qualitat. El projecte guanyador va rebre un lot de 30 llibres a escollir del catàleg LF, i els 3 accèssits un lot de 10 llibres LF.

 

http://www.lecturafacil.net/news/item?item_id=92395

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s